Neobvyklá úprava tahače

Tak to vám jednou žili byli někde za oceánem dva bratři. Oba velcí fandové motorismu a všeho kolem. Nu a jednoho dne se zadívali na řadový tahač, běžně vyráběný, a řekli si, že to není to pravé ořechové. Rozbili prasátka a dali se do práce.
Původní tahač Kenworth W900 L se tak stal terčem jejich pilné a drobné činnosti.
Drobné? Ano, například ručně malované filigrány prý zabraly přes týden pečlivé práce. A vůbec malování, lakování a barvy hrály velmi důležitou roli. Snad, pokud ne tu nejhlavnější, tak zcela jistě nejviditelnější, protože pod kapotu laik nekouká.
kutečné starý tahač
Lakování bylo silně individuální a bratři použili osm odstínů modré barvy. Do toho kombinovali chrom, upravovali disky kol, které mají osmnáct palců (ty disky ne ta kola) a ještě do toho upravovali interiér kabiny. To vše, aby byl na vůz i dovnitř opravdu hezký pohled. Výsledek tedy stojí za to.
Samozřejmě že probíhaly úpravy i tam, kam není vidět, totiž hlavně v motoru a všeho kolem něj. Nedá se pospat co vše bylo vymontováno, rozmontováno, předěláno nebo přidáno.
Jen agregát byl celý předělán a složen zpět s nynějším výkonem sedm set šedesát koní.
Oba bratři nakonec vyčíslili svou práci a náklady v penězích a vyšlo jim to na zhruba sto osmdesát tisíc dolarů. Co je, přepočítáno na naše drobné mince, věř nebo nevěř hodněpřes čtyři miliony korun.
Silueta tahače s návěsem
Údajně bratři vyměnili devadesát procent součástek, a tak je možná dlužno se otázat, zda je to ještě vůbec přestavba, nepostavili snad skoro celý vůz?
V dnešní době se takovému počínání říká tuning. Takže bratř vozidlo vlastně vytunili k obrazu svému, a ještě nejsou prý zcela spokojeni. Ještě chystají další drobné úpravy, které mají vozidlo ještě více vylepšit. Není jasné, co ještě lze zlepšovat, ale oba bratři se v tomto naprosto shodují. Vůz si můžete prohlédnout v krátkém videu na kanále Youtube. Sami tak posoudíte výsledek práce obou mužů.