Nákup zpětných odkazů nefunguje. Jaká je jeho alternativa?

Pagerank, neboli zhodnocení stránky závisí na mnoha faktorech. Jedním z nich jsou také kvalitní linkbuilding. Hodně lidí se snaží tento proces urychlit a zkrátit tím, že si je jednoduše zaplatí. Nákup zpětných odkazů jako takový ale již dlouho nefunguje, protože je z pohledu vyhledávačů i uživatelů podezřelý. Proč?

Linkbuilding zpětné odkazy

V základu to funguje tak, že majitel webu zaplatí provozovateli, který spravuje celou řadu webů a ten na ně za úplatu umístí články s URL adresou. To znamená, že v jednu chvíli na danou stránku neodkazují žádné odkazy a v další chvíli je jich celá řada. Takhle rychlé a uměle vytvořené prostředí ale vyhledávače vyhodnocují jako podezřelé a obsah často stejně nezobrazují. Proto tato metoda není vůbec efektivní. Dobrá zpráva je, že existuje něco mnohem lepšího.

 

Linkbuilding je řešením

Místo nákupu zvolte budování zpětných odkazů, které lze rozdělit do dvou kategorií. Přirozený způsob šíření povědomí trvá mnohem déle, ale nebude vás to stát úsilí, peníze, ani čas. Navíc jde o nejefektivnější způsob, jakým můžete získat nové návštěvníky a klienty pro své produkty či služby. Ptáte se, jak toho dosáhnout?

Nákup zpětných odkazů

Obsah je klíč

Budete-li tvořit a publikovat kvalitní, relevantní a zajímavý obsah, čtenáři si vás najdou a budou ho rádi sdílet dál. Na pomoc si můžete přivolat copywritera, který se psaním živí již řadu let a dobře ví, co lidé rádi čtou. A navíc dokáže dobře psát. To ale zdaleka není jediný prvek, na který byste měli myslet. Velmi důležité je také správné umístění tohoto obsahu na externí stránky.

 

Umístění neopomíjejte

Zkušený marketingový specialista ví, že musí obsah dát na stránky, u kterých to má smysl. Dávat ho všude jen proto, že chcete mít hodně propojení na internetu, není dobrá strategie. Není to žádná strategie. Tematicky zaměřené weby vám zaručí maximální relevanci a přínos uživatelů, kteří se skutečně zajímají o to, co nabízíte.