10 zvyků pro zdravější a spokojenější život

1.       Choďte pěšky
Pohyb ještě nikdy nikomu neuškodil. Dnes máme tendenci neustále sedět, sedíme v práci, v autobuse i doma. Zkuste cestou do práce vystoupit o zastávku dřív a přestaňte používat výtah. I malý pohyb se počítá.
2.       Povídejte si
Každý den si najděte alespoň pár minut, kdy si pohovoříte s partnerem a dětmi o prožitém dni. Sdílené starosti jsou vždy poloviční a budete si bližší.
Zamilovaný pár
3.       Volný čas travte smysluplně
Válení u televize a nicnedělání je občas fajn, ale činorodě strávený čas vás vnitřně naplní mnohem více. Najděte si aktivity, které vás baví, a potkejte nové přátelé s podobnými zájmy.
4.       Vyhýbejte se zpracovaným potravinám a přebytku cukru
Průmyslově zpracované potraviny pro nás nejsou přirozené a v jídelníčku by se měly objevovat v omezené míře. Snažte se minimalizovat také spotřebu cukru, který neprospívá postavě ani zdraví. Vše je jen otázkou zvyku.
5.       Jezte více zeleniny a ovoce
Čerstvé ovoce a zeleniny obsahuje spoustu vitamínů a minerálů, které naše tělo potřebuje, aby mohlo dobře fungovat.
6.       Dopřejte si kvalitní spánek
Dlouhodobý nedostatek spánku se projeví na vaší náladě i zdraví, proto času stráveného spánkem nikdy nelitujte.
7.       Relaxujte a odpočívejte
K tomu, abyste dobili své baterky vám může pomoci sauna, masáž nebo wellness.
8.       Milujte se
Sex vyplavuje endorfiny, což jsou hormony štěstí. S partnerem upevníte váš vztah, budete mít dobrou náladu a budete více uvolnění.
Žena u jezera
9.       Choďte více do přírody
Dnes pobýváme v uzavřených místnostech mnohem více než dřív. Naplánujte si na každý den alespoň krátkou procházku přírodou, kde okysličíte své tělo. Pokud žijete ve městě, najděte si nějaký blízký park.
10.   Dejte průchod svým emocím
Zadržované emoce mohou způsobit celou řadu zdravotních komplikací, u kterých by vás to ani nenapadlo. Chcete-li plakat, plakejte, chcete-li se smát, smějte se. Komunikujte se svým partnerem o tom, co vás trápí.